Quick Week #2

 


Czy jeszcze komuś drugi tydzień czytelniczy przeminął tak szybko, jak mnie? Nie zdziwię się! 


Choć nie poszalałam z lekturami tak, jak tydzień temu, ale ani trochę się tym nie przejmuję 😃 Zaczęłam pracować nad kolejną powieścią i jestem lekko zakręcona na jej punkcie 🤩


Tym razem wśród książek nie trafiłam na żadną petardę, jednak przytrafiły się przemiłe zaskoczenia:


William Goldman "Narzeczona księcia"

Juliana Stone "Offside"

Colleen Hoover "Too Late"

Rachel A. Marks "Ogień i kość"

JP Delaney "Lokatorka"

Zdecydowanie smutno mi było po zakończeniu "Ogień i kość" pani Marks - głównie przez to, że jeszcze nie ma kontynuacji! Choć książka miała swoje wzloty i upadki, nie mogłam się oderwać od lektury. Było w niej coś takiego, co przyciągnęło mnie aż do ostatniej strony. Niestety, choć zawsze jestem świadoma jaki status ma dany cykl, tak tutaj kompletnie pomyliły mi się serie i niestety zaliczyłam zawód 😭 Niestety autorka jeszcze nie napisała kolejnych tomów i na razie nie zapowiada się, żeby cokolwiek się w tym polu zmieniło...

A jak tam Wasz tydzień? Jakieś miłe zaskoczenia lub okrutne zawody? 


Aleksandra 

Komentarze