Zapowiedziajki 1/2020

Serdecznie witam wszystkich w nowym roku! Cały świat pachnie perspektywami, zaś rynek książki trąci utratą pieniędzy... Wydawnictwa z całą mocą wchodzą w kolejną dekadę i sama zacieram ręce na ten widok. Co to będzie za miesiąc! W Polsce i zagranicą zapowiedziane zostało od groma ciekawych pozycji, a ja wybrałam takie perełki, które wpadły mi w oko. Będzie gorąco, romantycznie i niebezpiecznie – zapraszam na pierwsze zapowiedzi w tym roku!


Top 9 pozycji, które mają się zjawić u nas to rozpoczęcie nowych cykli, kilka kontynuacji oraz parę jednotomówek od których aż cieknie mi ślinka!

02.01-15.01

15.01-21.01

22.01-28.01

Top 9 pozycji, które pojawią się w styczniu w USA, to kompletny misz-masz gatunkowy. Znając życie niejedną ciekawą pozycję ze stycznia odkryję dużo później, ale na razie cieszę się tymi cudami w planszach poniżej!
 
07.01

14.01-21.01

21.01-28.01


A Wam wpadło coś w oko? Tak jak ja przeliczacie drobniaki zastanawiając się, kiedy to wszystko sobie kupicie? 😉 Nie ukrywam, zamówione mam już 4 pozycje, ale kto by się oparł takim tytułom! 


Aleksandra

Komentarze