ZAPOWIEDZIAJKI 1/19


Nie ukrywam, że kupuję książki jak szalona i niezbyt można mnie z tego wyleczyć. W gruncie rzeczy, to narzekają na to tylko domownicy, bo ja jakoś czuję się z tym rewelacyjnie! No chyba, że spojrzę na stan konta, to wtedy mogę znaleźć się na skraju łez. Ale tylko troszeczkę 😉

Sierpień i wrzesień zapowiadają się dość intensywnie, jak chodzi o interesujące mnie premiery – w powietrzu powoli staje się wyczuwalna woń targów książki w Krakowie, na które zdecydowanie nie mogę się doczekać! Do nich jednak jeszcze troszkę czasu i teraz skupiam się na dobrociach, które pod nos podsuwają nasze drogie wydawnictwa!




zapowiedzi sierpień
Sierpniowe dobrocie

Słodki Romeo – 13.08, wyd. Editio Red
Nowa Laleczka – 14.08, wyd. NieZwykłe
Oblężenie i nawałnica – 14.08, wyd. MAG
Pieśń syreny – 18.08, wyd. Kobiece Young
Święta Siostra – 23.08, wyd. MAG
Toxyczne dziewczyny ­– 27.08 wyd. NieZwykłe



wrześniowe zapowiedzi
Wrześniowe dobrocie


Zorza Polarna – 02.09, wyd. MAG
Cry Baby – 04.09, wyd. Kobiece Young
River – 11.09, wyd. NieZwykłe
Bestia w jego oczach – 13.09, wyd. Papierówka
Magia Cierni – 18.09, wyd. NieZwykłe
Jezioro ciszy – 18.09, wyd. Initium


Szykuję się bogate (czy tam biedne) dwa miesiące! Czasem mam wrażenie, że chętnie wykupiłabym ¾ tego, co wydawnictwa nam podsuwają, słowo daje😉 A Wy macie coś na oku? A może dzielnie mówicie sobie nie? Chwalcie i żalcie się!



To mój pierwszy zapowiedziajkowy post, mam nadzieję że będę z nimi przychodzić raz na dwa miesiące, by zwieźć Was na pokuszenie!



Do poczytania,
Shemmer Aleksandra




 Toxyczne Dziewczyny wkrótce!



Komentarze