Zakupoholizm 1# Styczeń-luty, oj przyszalałam!


     Nie chodzi o to, że ja nie umiem się opanować. 
     No ale nie umiem.

     Początek roku okazał się być istnym zalewem nowości  nieoczekiwanych dobrości oraz łakoci od dawna wyczekiwanych, w które chciałam wgryźć swoje czytelnicze zębiska. Co bym nie robiła, jak bym się nie starała wytłumaczyć, to nie ma sensu. Po prostu poszalałam, z naciskiem na szalałam. Wręcz z przedrostkiem o.
Kompletnie oszalałam.




Tak, tak. Dobrze widzicie.
Dwadzieścia sześć książek proszę państwa.
Alleluja za wszystkie wyprzedaże i niskie ceny, ale z drugiej strony niech ich diabli, za takie łatwe wyciąganie ze mnie pieniędzy. Oczywiście nie jestem ekspertem w czytaniu na bieżąco, zatem ledwie trzy książki z tego ogromnego stosiska zostały przeczytane!



Do recenzji Odkupienia serdecznie zapraszam, a opinię o The Binding mam nadzieję, że wstawię jeszcze w tym miesiącu.
Zaś Monstressę polecę szybko w paru słowach – rysunek prezentuje się wręcz bajecznie, w kunszcie pani Takedy zakochałam się od wejścia, zaś z panią Liu polubiłam się już przy okazji Pocałunku łowcy. Historia Monstressy jest niezwykle złożona, ma wiele wątków i połowy pewnie nie pamiętam albo nie łapię, jednak kompletnie nie przeszkadza mi to w odbiorze całokształtu. To pierwsza taka powieść graficzna, którą pokochałam!
Aktualnie jestem w trakcie lektury Iluzji pani Malinowskiej i żyję gorącą nadzieją, że nie będzie to jedyna nowość, którą teraz przeczytam. Zawsze byłam bardzo w tyle, jeśli chodzi o nowo pojawiające się pozycje na rynku, może w tym roku się to zmieni!  

           Gdybyście byli ciekawi, w których przybytkach się pojawiłam i tak obłowiłam, to głównymi winowajcami powyższych stosów są Bonito, Empik oraz Bookdepository!

Tutaj dodaję jeszcze pełną listę tytułów, gdyby grzbiety nie były zbyt czytelne:
  1. Laura Sebastian Księżniczka popiołu
  2. Jay McLean Więcej niż my
  3. Victoria Schwab Mroczny Duet
  4. Jeff Wheeler Królewski zdrajca
  5. Alessandra Torre Ghostwriter
  6. Roshani Chokshi Pozłacane wilki
  7. Tomi Adeyemi Dzieci krwi i kości
  8. Aly Martinez Walcząc z ciszą 
  9. Angel Payne   Piorun
  10. Laini Taylor Muza koszmarów
  11. K.A. Tucker Zostań ze mną
  12. Marta Malinowska Iluzja
  13. Liu & Takeda Monstressa 3. Przystań
  14. Gemma Malley Deklaracja
  15. Gemma Malley W sieci
  16. Gemma Malley Jutro
  17. Anne Bishop Filary Ziemi
  18. Emily R. King Setna królowa
  19. Penelope Douglas Birthday Girl 
  20. J.A. Redmerski Łabędź i szakal 
  21. Sierra Simone Amerykańska Królowa
  22. Tillie Cole Odkupienie
  23. Andrés Ibáñez Księżna jeleń
  24. Roger Lancelyn Green Król Artur i rycerze Okrągłego Stołu
  25. Bridget Collins The Binding
  26. Leigh Bardugo Six of Crows Edycja kolekcjonerska



Shemmer Aleksandra

Komentarze

  1. Jezu, większość z tego mam za sobą. Ale podziwiam że tak szalejesz :D Co to będzie dalej :O?!
    U mnie to chyba... czekaj, żadnej ksiażki jeszcze nie kupiłam w tym roku chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaj mi trochę swojej wstrzemięźliwości! Uraczę ciasteczkami za to :D Płacze jeszcze mocniej przez to, że zbliża sie dużo ciekawych, zagranicznych premier, a przez nie portfel płacze podwójnie :')

      Usuń
  2. Oho z jednej strony zazdroszczę tylu dobroci <3 A z drugiej się zastanawiam po co wchodziłam na twojego bloga, bo narobiłaś mi OGROMNIEJ ochoty na zakupy książkowe. Już oczami wyobraźni widzę kuriera targającego wielką pakę wypełnioną książkami :D
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz